6.10.05

perdues i guanys

6.10.05
MIra, de moment he perdut una de pasta k no t'explico... i una de temps buscant els accents i apostrofs k no vegis, k em fa mal escriure amb faltes...
Ahir vaig a comprar una phone card i el pakistani de l'oficina de correus em mira i directament diu "to spain, isn't it?" yes yes, faig cara de spanish? nono, es k parles amb el seu accent. Ah, sera l'accent de "no en tinc ni idea"
Com k soc rica (juas juas juas.... snif!) vaig a comprarme un mobil, pq em ve de gust gastar. £50 k em marxen volant. Compro el Loot i vaig a un parc (n'esta ple) a buscar pisets. Truco a alguns. Amb alguns no ens entenem i salut fins una altra. Amb un s'i i vaig aquest mati a veure el pis. British dels cullons tu: cutre salsitxero, pero l/habitacio esta be, pero em demanen per setmana £80. Yes yes yes. Surto i truco a un pis dels k ahir no em vaig entendre, amb mes calma, i demanantli k m/ho spelli tot. Ah, isjam vol dir per ell east ham, ok, alla estare a les 17h. De fet, ja hi soc, pq abans m'he perdut, o sigui k ara faig temps (em queden 4 horetes d'espera). El pis aquest val £55. Per poc maco k sigui m'hi apalanco, tu! En fi, k tinc gana i no pq el meu horari s'hagi britanitzat, es pq es la meva hora d'esmorzar!
Apa, de moment res mes, vaig a explorar aixo, k al cap i a la fi, es com la india, pq entre 100 immigants toticolori trobes un blanket (en aquest cas, jo)
Salut i forca (pa mi, porfavo)

4 comentaris:

krusty ha dit...

Ei!! avui mhe enterat q ja staves a Lnd!! no ho savia!! es q aqests dies he nat 1 mika d cul!! bueno, dp d trobar pis hauras de buscar gym x fer BP!! jeje!! o sinó a 1 park amb una rama darbre!!
Bueno, avui MAster Class BP55!! i sopar de benvinguda en ta germaneta a 1 japo!!
Mhe solidaritat en tu i tp he posat cap accent!! Visca les faltes!! jeje!!
Ja mos xplicaras!! MB7s ;)

sil ha dit...

oh, tio, ke carajo, es tot carissim...
estic pensant d-engegar-ho tot a rodar, i en lloc d-aprendre angles, fer el vago durant un temps indeterminat i fer el guiri, visitar coses i museus i la vida de londres, si trobes feina millor, pero sense morir-me de fastic per ser pobre... ho mirare... no se, seria maco viure a un lloc agradable de lndn, i fer visitetes i tal... pero el k em puc permetre no es el k voldria... alla on he estat, hi ha mes gent k parla en indi k en angles...
dema exploro i explico mes...
oh, on esta el meu bp? dona records al blanket i a la familia d-alla!! ;-)
gracies per solidaritzar-te amb els accents!! (es el k necessitava a la vida, aixo es compartir amb sentiment! ;-)

Nuriaka ha dit...

buenus pensa que jo mhe deixat una de paaaaaaaaaaaaaasta que no veas ;)
tu ves escribint k aki ens anem entretenint!!!!!

sil ha dit...

si clar, pero pagando de mi bolsillu!
terrible!