9.10.05

vitamines

9.10.05
Torno cap a Greenwich, despres de iluminar-me el dia, fent el guiri.
He sortit del underground i em trobo el big ben davant els morros. Londres es diferent si tens pasta o no tens pasta, si vas a currar o fer el guiri. He anat a fer el guiri. No en dubtis k tot es molt mes maco. Algun dia podre baixar les fotos i veureu...
El big ben ben gordo, i jo fent la mateixa foto k el meu papi ens va fer a mi i a ma germana ja fa mes de 10 anys : al costat de la cabina de telefons tipica, i el big al darrera. Tipical London. I la noria, i si, soc pobre i no hi pujo, pero, i lo maca que es?! I m-arribo fins al megapalacete, i no hi soc a temps a veure el canvi de guardia (del qual, despres m-expliquen k es pur teatre, k la musiqueta k toquen es la de james bond i missio impossible, ja em diras tu de la serietat anglesa...), pero li demano a un d-aquells paios k em deixi el barret i m-hi faig una foto. K avui soc guiri!
Estic cansada, torno a Greenwich (pronunciese grinix). Nomes al costat del big ben he sentit multitud d-espanyols, pero cap catala. Calla, ke sento? Dues noies parlant catala? Oh, baixen just una estacio abans i no em dona temps a enxampar-les. Catxis.
Vaig a l-alberg, deixo els trastos, vaig al super a comprar algo per omplir el meu miserable estomac. Estic a punt de sortir del super i veig les noies entrar. Ein?
Dubto. Em busco la vida o contacto?
Estic dubtant.
Em busco la vida.
Marxo.
Buscar-me la vida es contactar tb.
Les espero sortir del super.
Contactes en la 3a fase.
Els ensenyo l-alberg, deixem trastos, agafem coses, anem a sopar a la residencia on elles estudien angles (pasta gansa!!! k paguen les nenes). Pa amb tomaquet i pernilet i tonyina i pate, tot importacio spanish i d-aixo ens alimentem.

Diumenge, hem quedat per anar al museu britanic. Fent el guiri pel centre. La cosa te mes gracia si tens molta pasta i entens l-idioma, pero tambe quan sents els k paguen una pasta i k parlen pitjor. Juas, d-aqui una setmana les coses seran diferents, i els fets estan per veure...
See you!
(pronunciese si-ia)


[les vitamines son les k em falten per la caca k estic menjant i l-ajetreo k faig amunt i avall. Aviat arriben fuets??]

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

Nena tu menja un bon pa am tomaket i aprofita per xerrar am el k trobis! jeje
Jo ho feia amb els mexicans...