7.10.05

7.10.05
un altre dia k he passat aqui, sense morir-me de gana, pero sense menjar res autentic; sense fer gaires coses, pero acabant esgotada; sense more'm gaire, pero pagant un dineral... ah, si, londres es fantastic!
si elgu em ve a veure i em truca i no responc, es kno hi soc. He emigrat a paisos tropicals on tinguin accents als teclats. I on hi hagi un barbut milanyero manant i els cubates sonin lliures... jeje! o no, o estic treballant el decathlon... o he anat a australia, k es mes barat... la vida, k no el vol (i pq carajo venen aqui els australians?) que hi fan? pero si els seu pais es millor! no? mmmm... dubtes...
Aixo de l'horari britanic es terrible. Imagina't, arribes i vas a dormir a les 10 pq estas cansat. ET lleves a les 7 pq ja no tens mes son. Dines a la 1. Sopes a les 7. Tens una son terrible a les 22h. Ja ets britanic. L'angles no importa un pimento ni xorrisso escalivat. L'horari. I aixi vas fent, dia rere dia. I cada vegada mes avorrit. Oh, aixo de ser pobre es terrible. I els k estan a l'alberg son tb pobres (o no, els k no s'hi estan 2 dies i marxen a veure altres coses). Els pobres donem voltes per Greenwich (on esta el meridia? jo no l'he trobat! no estava per aqui?), anem als llocs justos,i mirem de gastar el minim possible. I com k ets pobre, a les 22h a dormir, pq no pots nar a prendre res i estas cansat per estranys motius magnetics. I allo d'anar aprendre algo? i kedar amb els amics a les 23? ciencia ficcio, xavals, ciencia ficcio!

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

buenus jo sok un moc... ja te graxia pk torno de lartic i em refredo aqui!
Doncs he tornat a la "dolça" llar i uuuuuuuuuuuuuuik funciona el güifi de perles!!! (ironia ;)
Vaja que ja veus aqui tot segueix ugual...
Pel tema angles ja els entens?? Pk jo amb el meu hipotètic nivell "advance" no els entenia ni papa... don't worry que son dos dies a partir d'aqui podras veure el te amb el dit petit aixecat i tot (o aixo o thauras metamorfitzat a Mrs. Bean nyij nyij).
Enkara haig de trucar a la Roser po ho faré!!!