19.10.05

vaja...

19.10.05
una mica rancis per aqui, no? ningu deixa cap comentari, no fomenteu l'amor cosmic... terrible... us quedeu tots sense samarretes de "london, mind the gap". I aixo k m'estalvio, apa!
Aqui el tema de la feina no es cosa massa facil... depen a que estiguis disposat a treballar, clar.
Pero tu vas amb la teva carpeteta de curris, i vas entrant a basrs i botiguetes a donar-los-el amb tota la ilusio del mon... doncs no. Molt sorry i hostories, pero no tenen vacancies, i si no en tenen cap, ni tan sols t-agafen el curri. O sigui, k despres d'unes quantes considerables hores voltant pel centre, acabes... amb la carpeteta plena de CV! Yupi!
No, no yupi.
Pero en fi, Lndn es molt gran, i a algun lloc o altre ens voldran. O sigui k la 2a ronda es a les ETTs de per aqui, la 3a a patejar-se museus per si ens volen de vigilants de sales o el k sigui, i la 4a , a pels pubs. I despres, es torna a comencar per la 1a ronda. I vinga, k no ha estat res!

Els anims no decauen si et menges uns tortellini replens de pernil amb crema de llet i salmonet! Jejejejeeeeee!

Apa, avui per fi unes poques fotos d-alguns dels dies de per aqui.
Mas informacion en el proximo informativo! (logic, no?)
salut i forca! (rancis!)

[hi ha algunes fotos k no se m'han baixat be, o sigui k en penjo menys de les k esperava... i si, a sobre estan tortes... si es k ...]

5 comentaris:

Nuriaka ha dit...

nena una cosa es que condueixin per l'esquerra i l'altre es que tu pengis les fotos de tort no? ;)
Jo m'he guanyat la samarreta o enkara no?

dellwoodbacker ha dit...

ehem...jo també la vull samarreta...
que encara que no pengi res em passo cada dia de voayer observant la teva vida...o al trosset de meva que va marxar amb tú...
ups! AARGGHH merda... ui..aix...gups...UUFF ja està m'havia agafat un atac de hippisme ranci pastelon...

Que na' que per aui tot va bé... que portava una setmana estressat fent l'Iva i per a fir ja l'he entregat a l'advocat..i UFFF RELAX... a por otra cosa... com portem les mitjanes d'assistència de l'any passat?... MMEEEECC aixó de fer de secretari comptable no és tant falta com sembla.. ni es necessita una titulació com la de comptable ni et fan menjar polles com una secretaria...

Ai! i és que tot és tant dens i alhora superflu...

qui pogués posar un stop i fondre's en la gran nada i retrobar-nos tots excents d'aquest nihilisme exorvitat que ens caracteritza..

un petonás guapa.. que t'estimo un munt (i mig)...

I porta'm una pedreta...remember

dellwoodbacker ha dit...

PD: he perdut el móvil i amb ell tots els teléfons apuntats.. el teu mel ser de memória peró el de la roser no pas.. (uno no llega a tanto) mel podries passar, plis? mil mercis! i una mercé!

Quim... i punt ha dit...

hey! it's interesting the way you put your pictures! jeje
que res, que t'ho prenguis amb calma ixo dels curris. per aki m'han dit que vagis directe a les ETT, aquí al màster hi ha un noi que s'hi va passar un any i va anar a una ETT i al cap de 2 dies estava treballant fent de repartidor de propaganda per les cases (rollo correo comercial). la que va anar ell és la MANPOWER, però diu que RANDSTAD tb ta bé. diu que hi ha feines per tot perquè com que paguen poca cosa, hi ha molt moviment!
que m'he guanyat aquesta citada samarreta ein ein ein???
enjoy!

sil ha dit...

uoooooooo, si es k no hi ha com comentar alguna coseta de soborns per tal k hi hagi resposta ciutadana...
ok! no se si samarreta o no (son algo cutrilles), pero hi ha premi!
jeje!ara vaig a repartir la meva vida en un full a les ETT de per aqui. Salut!

Floreta, si vols et passo tot de nums de psicolocos per mail!