12.12.05

apatrullando la ciudad

12.12.05
Dissabte i arriba amb el cap de setmana un fred molt digne de la plana de Vic. Em pregunto cap on coi he d'emigrar per esquivar el fred. En qualsevol cas, no cap a on estic. Estic segura k els lloguers a illes tropicals son mes barats... tot i k els sous segur k tb son menors... si es k hi ha feina. En fi, el fet k tothom em digui k a la plana fa un fred de la punyeta, no estimula el mes minim les meves ganes de retornar. Curios. Un moment curios, al sortir de casa i destensar els musculs... implica moltes coses

En fi, k dissabte anem a Cambridge, i t'asseguro k el k vols quan arribes es estudiar alla, estudiar i coneixer, estudiar i aprendre, i trobar, gent, coses, fets, vides, histories, ments.... woooow... Cambridge es com una ciutat sortida d'una pel.licula. Increiblement bonica, plena d'edificis grandiosos, maravellosos, misteriosos i harmonics, heures enfilades a les parets i l'herba verda rodejant tot i tothom... i tot d'estudiants en el dia de la seva graduacio, amb les togues, de diferents colors, les seves cares i somriures... gent de tot el mon k ve al mateix lloc amb el mateix objectiu...
jo tb vull estudiar a Cambridge!!!

Mes info en proxims posts,
salut!

(es k aqui al mac necessiten els ordinadors per vendre'ls, no nomes pq jo els utilitzi...)

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

axins segur k no estas al mac centre d'algun lloc dels USA? Pk continua sortint com si et connectessis des dels states ;)