30.12.05

Puresa

30.12.05
Torno a tenir fred als peus. El meu panelló del dit petit del peu esquerre em molesta. Porto unes estúpides sabates que són tan incòmodes com fredes. I lletges, ja k hi estic posada...
Però no permetrem, jo i les meves múltiples personalitats recorrents, k les coses segueixin per aquest camí...
NO!
Me'n vaig!
Sí!
M'en vaig a l'Illa!
Yeah!
Vaig en busca i captura d'unes fantàstiques botes, descomunals, brutals, tremendes, grandioses, fantàstiques i fabuloses. Botes multiusos, k aparentin ser mones i siguin recòmodes, k pugui semblar nena-maca però pugui patejar a algú en cas necessari. Botes anti-panellons.
Sí, estic decidida a encaminar d'una altra manera la meva vida...
el camí de la càlida comoditat.
I mitjons, em compraré mitjons negres i jaquetes, i jerseis i i i....................................

aaaah... :-)

mama, és broma, només vaig a mirar, NO em compraré RES. Nooooo, què vaaaa...

P.D. el títol no té res a veure, però he oblidat la idea inicial...