7.12.05

mira qui parla!

7.12.05
em llevo i noto k alguna cosa em molesta al peu. Miro. El dit petit em fa unes punxades, una picor particular. Observo detalladament. Oh, vaja...
Tant mitjo tecnic i tanta tonteria i al final ja el tenim aqui, ha aparegut: el panello. Al dit petit del peu esquerre. En fi doncs, bon dia. El dia k no tingui astelles ni panellons estare un xic millor...
Visita al camp de l'Arsenal, k en fi, vaja, el del Barca es millor. Suposo...
Fem fotos de rigor (de moment, i k duri, sense mortis) i pululem per aquesta ciutat amb el bonobus k aquesta setmana si k hem comprat, lujasso lujasso lujasso.
Les meves reminissencies de lepra desapareixen a mesura k m'hidrato amb una supercrema hidratant del Superdrug k val poc mes de £1 i fa miracles. Miracles economics, se'n poden dir.
Novetats... mmmmm... crec k no gaires mes, potser si, pero al cap i a la fi, no ho recordo...
ultimament hi ha molts policies al carrer i algunes parades de metro tanquen temporalment, cosa k augmenta la meva ilusio de retornar cap a caseta, pq aixo fa una mala pinta k ni te digo vampiro...
O sigui k res, a menjar entrepans de fuet i ser felic, k aviat estic aqui a donar guerra!!!
(oh, si, guerra, pq tinc el caracter mig angles ja, i resulta dificil...)

P.D. no us perdeu el link a la pag de ma germana on apareix fent el freak versio gimnasta estil teletienda madrugada. Pero en versio elite, of course.
Ejem...
(aixo de canviar de modelet tan sovint no es porta!! fixa't en el meu exemple!!! :-) )

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

nena k quan puguis jugar amb l'eyetoy fliparas ;) és millor k aixo del mac center jeje