5.12.05

visions...

5.12.05
En fi, k aqui estic, amb molt poc temps pq estic fent frikades amb les fotos.
Coses basiques:
1) han vingut els meus papis corrents a Lndn per treure'm l'Astella del dit. Si, i nomes per aixo. No per fer turisme i coses d'aquestes no. El meu super-papa em va treure l'Astella (k ja s'havia comprat tele i dvd i posat cortines dins el meu dit) mitjancant una complicada operacio de cirurgia k va durar aproximadament uns... no se, 5 segons crec. En fi, k ja estic lliure.

2) em porten un llibre en spanish per passar l'estona, el codi da vinci, k no, encara no havia llegit, i resulta k segons posa una nota a la primera pagina, jo vaig regalar aquest llibre a ma senyora germana l'any passat? really? en serio? tinc amnesia? uo?

3) venen els de l'agencia aquest mati a tocar la moral a la casa on visc i em diuen k no, k no he pagat el lloguer. Li dic el paio k se pire (molt educadament, of course [la italiana encara en pijama]) i baixo a l'agencia, on el sr. Michael em te por o algo, i diu k tot correcte, error seu

4)l'aigua esta provocant una estranya reaccio a la meva pell, assecant-la mes del k es normal i fent-me sortir tot de crostetes, per la qual cosa semblo entre laprosa i sarnosa, pero amb estil. El k mes gracia em fa es k es la mateixa aigua k em bec a diari. M'estic distorsionant, ho veig, ho noto, ho sentooooo...

aixi estic









2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

aixo ho fas al apple center? jo tb vui jo tb vui ;)

Nuriaka ha dit...

per cert una memòria un xic de peix si k la tens si... dik k un xik, pk nuse si la teva arriba a 3seg!!!! Si que me'l vas regalar tu si! Ara jo de tu buscaria una reproducció del quadre del últim sopar per tenir a l'abast (cosa assequible) pk és guapo llavors comparar...