15.12.05

sang i fetge

15.12.05
dolorós, terriblement dolorós.

He tornat.

I com els grans herois, ara k ja he complert, puc morir en pau.

Més o menys, pq no en ting ganes encara, ejem.

El k vull dir és k tinc un increïble megarefredat descomunal k fa passes de gegant avançant directe cap a la grip. Em destrossa els músculs, ossos, nas i resistència nerviosa. Em trobo fatal.
El fantàstic llit on dormia a lndn m´ha destrossat lésquena (en serio, no és metafòric), per la qual cosa pròximament hauré dánar a un fisio (algun amic k sigui fisio???? catxis, tant loquero i tanta història i quan estas apurat no serveix de res). Tb sáccepten vales de bonus de massatges terapèutics i balnearis. Pst, germana gran, k tinc intenció de robar-te el carnet del gim i anar a fer el vago a la piscina!!
Arribo a aquestes terres i fa un fred descomunal i una boira k no deia veure a 3 pams. Uuuuh, k guai, he tornat!!
El refredat és realment cru (serà la flu? [eehhm... grip, flu-cru... ho pilles, ho pilles? és bo, ejem?]) i a aquestes altures ja m´ha provocat 2 boniques i quantioses hemorragies nasals k em deixen encara més ens els ossos (ah, però no, k estic "rodoneta de cara").
Em trobo fatal i vull fondre'm.
Vaig a hivernar.
Una determinada molla del llit se´m clavava sempre a la cadera i gairebé no puc caminar.
Tinc l'agilitat física i mental d'un pollastre coix.
Recordo una època en k havia estat caches i tot... ahhh...

3 comentaris:

Nuriaka ha dit...

nena ordena ordena... jo tb vui anal fisio!!!!!

sil ha dit...

només pots anar-hi quan et reconeixes com a pollastre xungo, si ets humana no et cal.
Els pollastres pelats (ejem) tampoc s'accepten

dellwoodbacker ha dit...

uououo... segur que als pollastres pelats no ens accepten... snif!

Bé,.. jo conec a molts fisios... peró són d'aquests hipiies, no són del vostre status social.. peró són bons i a lo millor us poen fer terápia bé de preu...
peró lo del cervell em sembla que no ho poden pas arreglar..
Que et milloris