20.12.05

núvols

20.12.05
Retorn a la ciutat on el fred intens ve a ser una coseta càlida càlida, dolça dolça...
Okupant una casa i dormint en un catre malestant, mentre torna a començar tot el procés de construcció. Altre cop...
Però torno a estar a la terra on es pot ser feliç sent pobre.

Primer pas: agafo el carnet de l'Europolis de ma germana i em regalo 2hores del més autèntic i fantàstic dels balnearis. Hidromassatges, piscinetes, sauna, banys de vapor d'eucaliptus, banys de llums relaxants, fregues de gel i passatges de contrastos d'aigua gelada (i no, no cobro comissió, catxis, per dir com mola aquest gimnàs!). Un-dos-tres, la meva esquena reneix i ja vaig començant a semblar jo altre cop.

Segon pas: em disfresso de profexional executif i vaig a la caça del lloc de treball perfecte. Aquell, vaja, en el qual es treballi poc i es cobri molt. És un pas k haig de perfeccionar, vaja.

Tercer pas: comprovar el congelador. Es busquen croquetes. Tendres, sucoses i ben grosses. Me les menjaré amb molt de gust i plaer després i només després d´haver saborejat les fantàstiques costelletes de xai k m'esperen a la nevera.

Quart pas: recuperar-me del megagripasso, cosa k estic aconseguint... deixant fet puré a tothom k passa pel meu costat... ejem, ho sento...

Cinquè pas: quedar amb tota la colla de jipis, freaks i altres monstres k corren per aquestes contrades. I sense por, eh!!

oh! les costelletes de xai em criden! ara k ja puc, miraré de començar a penjar tot de fotos... en un altre moment, ejem!!

salut!!! :-)

flotant en un núvol...

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

soc un moc...