26.12.05

dinars familiars...

26.12.05







sense comentaris...

4 comentaris:

Nuriaka ha dit...

nena quines fotos que poses no? :P

sil ha dit...

real como la vida misma!!
això sí: el dinar va ser divertidíssim (jeje, qui no bateja els nens és k no té compassió!!! [o sigui, k com k encara no tinc nens, ningú es va ficar amb mi, jejejeeeeeeee]), i el menjar de la supertieta, megabo!!

Quim... i punt ha dit...

kolta guapa, tampoc cal que em posis a mi com a demostració eh?? com que jo soc bo no em barallo amb la vostra iaia i per això no sabia què fer pro jasta... ehem! amb lu k m'agrada a mi sortir a les fotos...

sil ha dit...

oh, perdona, és k eres un exemple taaan bonic k no m'he pogut resistir... això sí, tranquil, ocupes lloc privilegiat com a "xicot de...": jugues amb els nens, ets amable i bon partit... i ara k tindràn amb qui comparar, a l'igual encara sumes més punts!! :-)